dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç |
|
dc.contributor.author |
Vera Florit, Joana Maria |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-02T07:59:42Z |
|
dc.date.available |
2025-10-02T07:59:42Z |
|
dc.date.issued |
2025-10-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171496 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Resum
Nombrosos estudis reconeixen que a l’etapa d’Educació Infantil (EI), la música és
essencial per al desenvolupament dels infants i del seu aprenentatge. Tenint en compte
que el canal natural d’aprenentatge dels infants és el joc, és pertinent aprofitar-lo com a
eina motivadora per a engrescar-los. Per tant, si es concep la música -o qualsevol altra
disciplina- des d’una perspectiva lúdica, l’aprenentatge que hi té lloc pot arribar a ser més
significatiu, traduït en una millor comprensió del llenguatge musical i de la música com
a un dels molts mitjans d’expressió que tenim.
El que es pretén amb aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és pensar, dissenyar i
implementar una proposta didàctica, que consisteix en uns tallers setmanals i voluntaris,
per a treballar el llenguatge i l’expressió musical a través d’una perspectiva lúdica i activa
al segon cicle d’EI del CEIP Porta des Moll. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Many studies recognize that in Early Childhood Education, music is essential for
children’s development and learning. Bearing in mind that children’s natural leaning
channel is play, it is pertinent to take advantage of it as a motivating tool to encourage
them. Therefore, if music -or any other discipline- is conceived from a ludic perspective,
the learning that takes place can become more meaningful, resulting in a better
understanding of musical language and music as one of the many means of expression
we have.
The aim of this Final Degree Project is to think, design and implement a didactic
proposal, consisting of a weekly voluntary session, to work on musical language and
expression through a ludic and active perspective in the second stage of Early Childhood
Education in CEIP Porta des Moll. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica musical |
ca |
dc.subject.other |
Llenguatge musical |
ca |
dc.subject.other |
Early childhood education |
en |
dc.subject.other |
Musical didactics |
en |
dc.subject.other |
Musical language |
en |
dc.title |
Tallers de música al CEIP Porta des Moll: una proposta didàctica dirigida al segon cicle d'Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|