Tallers de música al CEIP Porta des Moll: una proposta didàctica dirigida al segon cicle d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Vera Florit, Joana Maria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-10-02T07:59:42Z
dc.date.available 2025-10-02T07:59:42Z
dc.date.issued 2025-10-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171496
dc.description.abstract [cat] Resum Nombrosos estudis reconeixen que a l’etapa d’Educació Infantil (EI), la música és essencial per al desenvolupament dels infants i del seu aprenentatge. Tenint en compte que el canal natural d’aprenentatge dels infants és el joc, és pertinent aprofitar-lo com a eina motivadora per a engrescar-los. Per tant, si es concep la música -o qualsevol altra disciplina- des d’una perspectiva lúdica, l’aprenentatge que hi té lloc pot arribar a ser més significatiu, traduït en una millor comprensió del llenguatge musical i de la música com a un dels molts mitjans d’expressió que tenim. El que es pretén amb aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és pensar, dissenyar i implementar una proposta didàctica, que consisteix en uns tallers setmanals i voluntaris, per a treballar el llenguatge i l’expressió musical a través d’una perspectiva lúdica i activa al segon cicle d’EI del CEIP Porta des Moll. ca
dc.description.abstract [eng] Many studies recognize that in Early Childhood Education, music is essential for children’s development and learning. Bearing in mind that children’s natural leaning channel is play, it is pertinent to take advantage of it as a motivating tool to encourage them. Therefore, if music -or any other discipline- is conceived from a ludic perspective, the learning that takes place can become more meaningful, resulting in a better understanding of musical language and music as one of the many means of expression we have. The aim of this Final Degree Project is to think, design and implement a didactic proposal, consisting of a weekly voluntary session, to work on musical language and expression through a ludic and active perspective in the second stage of Early Childhood Education in CEIP Porta des Moll. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Didàctica musical ca
dc.subject.other Llenguatge musical ca
dc.subject.other Early childhood education en
dc.subject.other Musical didactics en
dc.subject.other Musical language en
dc.title Tallers de música al CEIP Porta des Moll: una proposta didàctica dirigida al segon cicle d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics