Activitat física vs. rendiment acadèmic

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Rodríguez Román, Verónica
dc.date.accessioned 2017-11-06T08:07:32Z
dc.date.available 2017-11-06T08:07:32Z
dc.date.issued 2017-11-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2930
dc.description.abstract [cat]Tots coneixem que l'activitat física té relació directa amb molts aspectes de la nostra salut (sistema respiratori, circulatori, endocrí…etc.) però no tenim tan clar la relació d'aquest aspecte amb avantatges del tipus cognitiu. Tenint en compte, el context d'un col·legi de primària (CEIP Són Oliva) he analitzat l'activitat física que realitzen els alumnes fos i dins de l'horari escolar a través d'un qüestionari. Aprofitant aquestes dades, és el moment de conèixer si el tipus d'activitat física, la quantitat, la qualitat i les característiques d'aquesta poden influir directament en el rendiment acadèmic d'aquests alumnes. És el moment de repassar tota la bibliografia sobre aquest tema i estructurar-la per a continuació treure conclusions. Aquest fet podria ajudar a la comunitat universitària i a la societat en general a tractar de forma diferent la pràctica d'activitat física així com beneficiar-se d'aquesta pràctica augmentant el rendiment escolar. ca
dc.description.abstract [eng]Everyone knows that physical activity has a direct relationship with many aspects in our health (respiratory, circulatory, endocrine systems…) but we don’t have very clear the relationship of it with the cognitive advantages. Having the context of a Primary School (CEIP Son Oliva), I have analyzed the physical activity that students make out and in of the school timetable through a questionnaire. Knowing this information, what I pretend is to know if the type, the quantity, the quality and the characteristics of the physical activity could affect directly in the academic performance of these students. It is the moment of review all the bibliography about this topic and organizes it for getting different conclusions. This fact could help the University community and the society in general for studying from a different prospective the practice of physical activity as well as how to benefit from this practice enlarging the academic performance. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Activitat física vs. rendiment acadèmic ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords activitat física ca
dc.subject.keywords rendiment acadèmic ca
dc.subject.keywords condició física ca
dc.subject.keywords exercici ca
dc.subject.keywords beneficis ca
dc.subject.keywords motivacions ca
dc.subject.keywords autoconcepte ca
dc.subject.keywords educació primària ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics