dc.contributor |
Capellà Simó, Pere |
|
dc.contributor.author |
Gil Adrover, Apol·lònia
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-09T07:49:24Z |
|
dc.date.available |
2017-11-09T07:49:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2976 |
|
dc.description.abstract |
[cat]La utilització de titelles pot ser una eina molt útil en l’aprenentatge dels infants. Aquest treball
està focalitzat en una metodologia basada amb l’ús dels titelles com a recurs educatiu per
treballar les emocions bàsiques. Els titelles els poden ajudar a reconèixer i expressar les seves
emocions bàsiques, per tant a comunicar-se d’una forma més adequada amb els altres i a
l’autoconeixement. Es duran a terme dues propostes didàctiques a partir de les que els infants
podran experimentar diferents emocions, a més del contacte directe amb els titelles a través de
l’observació, la manipulació i la confecció. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]Marionettes could be a very useful tool to teach children. This research focus on a
methodology based on marionettes as a way to work with basic emotions. Marionettes can
help to know and express their basic emotions, therefore to communicate in a more
appropriate way with the others and get to know themselves. We are going to suggest two
educational ideas from which children could test different emotions. Besides, the direct
contact with the marionettes through observation, handing and making. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Els titelles i les emocions bàsiques a l’educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
educació artística |
ca |
dc.subject.keywords |
titelles |
ca |
dc.subject.keywords |
emocions |
ca |
dc.subject.keywords |
interpretació |
ca |