dc.contributor |
Cantallops Ramon, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Serra Pons, Francisca
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-13T07:34:37Z |
|
dc.date.available |
2017-11-13T07:34:37Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3156 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball, és pretén ampliar els coneixements sobre els jocs populars i
tradicionals a l’educació infantil, ja que en les darrers anys aquests jocs han passat a un
segon pla com a conseqüència de a l’aparició de les nones tecnologies( TIC).
El joc és un pilar molt important en edats primerenques (0-6 anys), ja que és una
metodologia d’ensenyament – aprenentatge, on es potencia les habilitats i les capacitats
que pugui tenir cada infant. Ja que cada infant és únic.
La revisió bibliografia sobre els jocs populars i tradicionals ens indica beneficis en el
desenvolupament: físic, emocional i social. En relació proposem que els jocs populars i
tradicionals s’incloguin dins l’aprenentatge per ambients. Fomentat juntament amb
altres capacitats, el desenvolupament de l’autonomia de l’infant
Desprès d’explicar com es duria terme les sessions, l’estudi ha acabat amb una reflexió
final dels continguts del treball. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Jocs d'ahir - d'avui i de sempre: una proposta del joc popular i/o tradicional a l’etapa d’educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
joc |
ca |
dc.subject.keywords |
jocs populars i tradicionals |
ca |
dc.subject.keywords |
cultura popular |
ca |
dc.subject.keywords |
educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
competències |
ca |