La consciència fonològica: concepte, avaluació i proposta didàctica d'intervenció

Show simple item record

dc.contributor Bassa Martín, Ramon Miquel
dc.contributor.author Gelabert Trobat, Antònia Maria
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2017-11-17T12:45:51Z
dc.date.available 2017-11-17T12:45:51Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3497
dc.description.abstract [cat] El treball que presento a continuació es basa en una anàlisi expositiva i posterior intervenció en la consciència fonològica a la darrera etapa d'educació infantil (concretament als cinc anys) i a l'etapa inicial inicial d'educació primària (sis anys). Sabem que la competència lingüística va lligada al desenvolupament integral dels infants, d’aquí que, tant a l’etapa de primària i especialment, a infantil, es posi de manifest treballar la consciència fonològica dins les aules ja que serà un indicador del posterior èxit en l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura. El document consta de dues parts: un marc teòric, on es descriuen els conceptes clau i un marc pràctic on s'hi inclou una proposta didàctica centrada en la intervenció i posterior avaluació dels resultats. ca
dc.description.abstract [eng] The present work is based on the analysis and subsequed intervention of language games as a tool to work phonemic awareness with students from five and six years old. We know that phonological awareness is linked to the integral development of children , hence, both at the stage of primary and especially in childhood, is evident work phonemic awareness in the classroom as it will be an indicator of future success in learning reading and writing. This document contains two different parts; First a theoretical approximation, where I am going to point out the keywords and the second part, is a didactic approach focused on intervention and further evaluation of the resolts. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title La consciència fonològica: concepte, avaluació i proposta didàctica d'intervenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords consciència fonològica ca
dc.subject.keywords llenguatge oral ca
dc.subject.keywords jocs lingüístics ca
dc.subject.udc 373 – Ensenyament primari i secundari


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics