Una ullada a les altes capacitats

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Febrer Llull, Maria Antònia
dc.date.accessioned 2017-11-17T13:03:51Z
dc.date.available 2017-11-17T13:03:51Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3503
dc.description.abstract [cat] Aquest treball sobre altes capacitats presenta un anàlisis d’un cas únic de l’escola pública Molí de’n Xema de Manacor. A la introducció es un repàs sobre les lleis que actualment regeixen com actuar davant nins amb unes necessitats educatives especials (NEE), més en concret altes capacitats, i alguns estudis que s’han realitzat durant els darrers anys dins el món educatiu. La part principal del treball es desenvolupa a partir de l’observació i la realització de diferents entrevistes amb persones que treballen directament amb el subjecte. Un cop realitzat aquest i analitzat aquest primer procés s’arriba a unes conclusions prou importants que permeten destruir alguns dels estereotips i falsos mites que circulen actualment dins l’entorn educatiu; així com també permeten reforçar i donar suport als estudis cercats i citats dins el marc teòric ca
dc.description.abstract [eng] This End of Year Project by a student of the Grade in Primary Education of the Balearic Islands on high capacities at school presents an analysis of an only case of study from the public school Moil de’n Xema of Manacor. Owing to the lack of contents about this subject throughout the degree, the student decides to review the current legislation on how to perform with pupils with Special Education Needs (NEE by its acronym in Spanish) and more specifically scholars with high capacities, as well as certain studies that have been conducted in the recent years. After a deep work of research, observation and speaking with different specialists related to the subject of analysis, the student has reached a series of conclusions important enough that allow to destroy some of the stereotypes and false myths currently spread in the educational environment; moreover, they allow to reinforce and support the studies searched and mentioned in the theoretical framework ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Una ullada a les altes capacitats ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords altes capacitats ca
dc.subject.keywords recerca ca
dc.subject.keywords intel·lectual ca
dc.subject.keywords educació primària ca
dc.subject.keywords mestres ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record