Impacte d’una metodologia alternativa. Estudi quantitatiu dels resultats acadèmics de l’alumnat de l’IES Santa Maria

Show simple item record

dc.contributor Mut Amengual, Bartomeu
dc.contributor.author Cabot Creus, Joana Maria
dc.date.accessioned 2017-11-23T09:28:52Z
dc.date.available 2017-11-23T09:28:52Z
dc.date.issued 2017-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3691
dc.description.abstract [cat] Aquest treball es centrarà en l’impacte que ofereix una metodologia alternativa, com és el cas de l’aprenentatge per projectes, en el pas de l’educació primària a la secundària en relació a les qualificacions de l’alumnat. Es realitzarà un estudi quantitatiu de les qualificacions del primer semestre de l’alumnat de l’IES Santa Maria. L’alumnat matriculat a aquest institut prové del CEIP Melcior, Rosselló i Simonet (escola pública de Santa Maria on no es realitza l’aprenentatge per projectes a l’educació primària) i del CEIP Mestre Guillemet (escola pública d’educació primària de Santa Eugènia, on si que realitzen aquest aprenentatge). Aquest estudi constarà de l’anàlisi de les qualificacions durant quatre cursos acadèmics per tal d’esbrinar si la utilització d’una metodologia alternativa a la tradicional influeix en l’aprenentatge dels alumnes. Es podrà observar pas per pas l’estudi i es podrà veure com el fet de cursar l’educació primària amb una metodologia alternativa fa que l’alumnat obtingui les mateixes qualificacions, o inclús superiors, que les d’aquell alumnat que treballa amb una metodologia tradicional. ca
dc.description.abstract [eng] This work will focus on the impact that provides an alternative methodology, as is the case of learning by projects in the transition from primary to secondary education in relation to the qualifications of the students. A quantitative study of the notes obtained in the first semester by the students from IES Santa Maria will be held. Students enrolled in this school come from CEIP Melcior, Rossello and Simonet (public school in Santa Maria where learning is not performed by projects in primary education) and CEIP Mestre Guillemet (public primary school in Santa Eugenia where they do this type of learning). This study will include an analysis of the ratings from the four academic years, to determine whether the use of an alternative methodology to traditional influences the student learning. The study will be seen step by step and also, as the fact of primary school with an alternative methodology it makes students obtain the same qualifications, or even higher than those of students that working with a traditional methodology. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Impacte d’una metodologia alternativa. Estudi quantitatiu dels resultats acadèmics de l’alumnat de l’IES Santa Maria ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords aprenentatge per projectes ca
dc.subject.keywords impacte ca
dc.subject.keywords resultats ca
dc.subject.keywords mètode d’ensenyança ca
dc.subject.keywords PBL ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics