La Intervenció Socioeducativa al Perú a l’actualitat: el cas de la Regió de Piura en el treball amb infància i adolescència en risc d’exclusió social

Show simple item record

dc.contributor Pascual Barrio, María Belén
dc.contributor.author Bonet Martínez, Aina
dc.date.accessioned 2017-12-01T09:12:23Z
dc.date.available 2017-12-01T09:12:23Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3839
dc.description.abstract [cat] El següent treball presenta un article acadèmic per donar a conèixer la situació actual al Perú, concretament a la regió de Piura, pel que fa a la intervenció socioeducativa amb infància i adolescència en risc d’exclusió social. La tasca s’ha realitzat mitjançant la revisió i la investigació bibliogràfica a partir de fonts secundàries – recerca documental – i de fonts primàries directes de la regió – entrevistes semiobertes i reunions formals –. A partir de la present labor, es demostra que tot i que al Perú no existeix l’Educació Social formalment i acadèmicament, sí hi ha una important intervenció socioeducativa en quant a l’àmbit social esmentat; es presenta quines són les intervencions socioeducatives destacables i les seves línies d’acció, així com la formació de les i dels professionals que porten a terme aquest paper socioeducatiu a la comunitat. Aquesta hipòtesi ens porta cap a propostes futures de millora pel que fa la intervenció socioeducativa amb infància i adolescència en risc d’exclusió social al Perú. ca
dc.description.abstract [eng] The following pages present an academic article to highlight the current social reality in Peru, particularly, in the region of Piura, focused on socio-educational intervention with children and teenagers at risk of social exclusion. The task has been done with exhaustive bibliographic revision and investigation of secondary sources – research –, alongside with primary sources from the region – semi-structured interviews and formal meetings –. With this work, it is proved that, although there is no formal and academically Social Education, there is an important socio-educational intervention in terms of previously mentioned social sphere; the main socio-educational interventions and lines of action are introduced, as well as the professional training for those who carry out this socio-educational role in the community. This hypothesis leads us to future proposals for improvement in socio-educational intervention with childhood and adolescence at risk of social exclusion in Peru. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title La Intervenció Socioeducativa al Perú a l’actualitat: el cas de la Regió de Piura en el treball amb infància i adolescència en risc d’exclusió social ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords infància ca
dc.subject.keywords adolescència ca
dc.subject.keywords exclusió social ca
dc.subject.keywords intervenció socioeducativa ca
dc.subject.keywords Perú ca
dc.subject.keywords Piura ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics