dc.contributor |
Pascual Barrio, María Belén |
|
dc.contributor.author |
Bonet Martínez, Aina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-01T09:12:23Z |
|
dc.date.available |
2017-12-01T09:12:23Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3839 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El següent treball presenta un article acadèmic per donar a conèixer la situació actual al
Perú, concretament a la regió de Piura, pel que fa a la intervenció socioeducativa amb infància
i adolescència en risc d’exclusió social. La tasca s’ha realitzat mitjançant la revisió i la
investigació bibliogràfica a partir de fonts secundàries – recerca documental – i de fonts
primàries directes de la regió – entrevistes semiobertes i reunions formals –. A partir de la
present labor, es demostra que tot i que al Perú no existeix l’Educació Social formalment i
acadèmicament, sí hi ha una important intervenció socioeducativa en quant a l’àmbit social
esmentat; es presenta quines són les intervencions socioeducatives destacables i les seves
línies d’acció, així com la formació de les i dels professionals que porten a terme aquest paper
socioeducatiu a la comunitat. Aquesta hipòtesi ens porta cap a propostes futures de millora pel
que fa la intervenció socioeducativa amb infància i adolescència en risc d’exclusió social al
Perú. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following pages present an academic article to highlight the current social reality in
Peru, particularly, in the region of Piura, focused on socio-educational intervention with
children and teenagers at risk of social exclusion. The task has been done with exhaustive
bibliographic revision and investigation of secondary sources – research –, alongside with
primary sources from the region – semi-structured interviews and formal meetings –. With
this work, it is proved that, although there is no formal and academically Social Education,
there is an important socio-educational intervention in terms of previously mentioned social
sphere; the main socio-educational interventions and lines of action are introduced, as well as
the professional training for those who carry out this socio-educational role in the community.
This hypothesis leads us to future proposals for improvement in socio-educational
intervention with childhood and adolescence at risk of social exclusion in Peru. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
La Intervenció Socioeducativa al Perú a l’actualitat: el cas de la Regió de Piura en el treball amb infància i adolescència en risc d’exclusió social |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
infància |
ca |
dc.subject.keywords |
adolescència |
ca |
dc.subject.keywords |
exclusió social |
ca |
dc.subject.keywords |
intervenció socioeducativa |
ca |
dc.subject.keywords |
Perú |
ca |
dc.subject.keywords |
Piura |
ca |