L’elecció del tipus de jornada escolar a Primària i la seva possible relació amb el rendiment

Show simple item record

dc.contributor Mut Amengual, Bartomeu
dc.contributor.author Balle Colom, Laura
dc.date 2014
dc.date.accessioned 2017-12-12T12:28:45Z
dc.date.available 2017-12-12T12:28:45Z
dc.date.issued 2017-12-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3893
dc.description.abstract [cat]En aquest treball es planteja quin és el tipus de jornada escolar més eficaç en relació al rendiment de l’alumne i quins són els factors que determinen l’aplicació normativa d’un tipus de jornada partida o continuada per part dels sectors implicats. Es recullen opinions d’experts en matèria educativa, de representants de famílies i docents. Es tracta d’explicar, respecte al tema, les diferents opinions analitzades a través de publicacions a cercadors acadèmics i veure si la decisió d’adoptar un tipus de jornada podria guardar relació amb el rendiment i els resultats acadèmics. La proposta sorgeix des del qüestionament del sistema organitzatiu escolar que fins ara, dona potestat al Consell Escolar integrat per diferents sectors per decidir el tipus de jornada més adient a cada centre. El treball s’ha distribuït segons les opinions favorables a un tipus de jornada continuada o partida, analitzant les avantatges exposades des dels diferents sectors educatius que intervenen, per veure quins són els seus punts en comú i quines són les principals dificultats d’un model o d’un altre. ca
dc.description.abstract [eng]This paper considers which type of school day is more convinient in relation to the students' efficiency as well as the factors that determine application of the regulations of a part time or full school day. Different opinions of experts on the matter, as well as families and teachers, have been gathered in order to conduct this study. The aim of this paper is to explain the different opinions regarding the aforementioned topic which have been analyzed through publications found in different official sites. From there, the aim is to see whether the kind of school day could be related in some way to the efficiency and the academic results of the students. This proposal arises from the questioning of the organization of the school system that up until now has given legal authority to the School Board to decide the kind of school day more adequate for every school. The paper has been organized considering the favorable opinions to either, the full or part time school day, and then the different advantatges stated by different education sectors that take part in it have been analyzed to see which are the common points and the main disadvantages of both models of school journey ca
dc.language.iso cat ca
dc.rights info:eu-repo/semantics/infoAccess
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title L’elecció del tipus de jornada escolar a Primària i la seva possible relació amb el rendiment ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords jornada escolar ca
dc.subject.keywords temps escolar ca
dc.subject.keywords horaris ca
dc.subject.keywords rendiment ca
dc.subject.keywords organització ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics