Com treballar les emocions a l’escola en l’etapa d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Ribas Ribas, Vanesa
dc.date.accessioned 2017-12-15T08:08:12Z
dc.date.available 2017-12-15T08:08:12Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3947
dc.description.abstract [cat] Aquest treball va encaminat en primer lloc a fer una recerca d’informació sobre el concepte d’emoció, quins components i funcions formen part de les emocions, el desenvolupament i creixement emocional, la socialització de les emocions i la seva classificació. A més a més, definir el concepte d’intel·ligència emocional, quines característiques té una persona amb intel·ligència emocional. Una vegada assolit els punts importants de les emocions, apareix la intel·ligència emocional que tothom té en el seu interior. En aquest apart, explic el concepte d’intel·ligència emocional, en el fet que consisteix, les característiques que han de tenir les persones amb aquesta intel·ligència, quines habilitats tenen i per acabar estratègies i procediments que hem de tenir els adults per afavorir la intel·ligència en els infants. En la part pràctica, exposo una sèrie d’activitats que es poden fer servir en l’aula, relacionades amb la conscienciació i reconeixement de les emocions. Començant pels de tres anys i després amb els de quatre i cinc anys. ca
dc.description.abstract [eng] This work is aimed primarily to search information about the concept of emotion, which components and functions are part of the emotions, emotional growth and development, the emotional socialization and their classification. In addition, define the concept of emotional intelligence, which features a person with emotional intelligence. Once attained the important points of the emotions, appears the emotional intelligence that everybody has in his interior. In this apart, explain the concept of emotional intelligence, in the fact that consists, the characteristics that have to have the people with this intelligence, which skills have and to finish strategies and procedures that have to have the adults to favour the intelligence in the children. In the practises part, I expose some activities that can use in the classroom, related with the awareness and recognition of the emotions. Beginning for the of three years and next with the ones of four and five years. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Com treballar les emocions a l’escola en l’etapa d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords emocions ca
dc.subject.keywords intel·ligència emocional ca
dc.subject.keywords característiques de les emocions ca
dc.subject.keywords classificació ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record