El joc com a estratègia didàctica per la inclusió dins les aules d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Castillo Aguilera, Cristina
dc.date.accessioned 2017-12-15T09:19:19Z
dc.date.available 2017-12-15T09:19:19Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3965
dc.description.abstract [cat] En el següent treball de fi de grau tinc l’objectiu de realitzar una investigació sobre el joc com a estratègia didàctica per aconseguir la inclusió dels tots els alumnes dins l’etapa d’educació infantil. La metodologia utilitzada és una investigació de tipus bibliogràfica elaborada a partir d’investigar i contrastar diferents teories metodològiques. Amb els resultats obtinguts he elaborat una proposta educativa per tal de posar en pràctica la informació obtinguda. Finalment, he extret una sèrie de conclusions en relació al tema tractat. ca
dc.description.abstract [eng] In the following work of end of degree have the aim to realise a research on the game as a didactic strategy to achieve the inclusiveness of the all the students in the stage of childish education. The methodology used is a research of bibliographic type elaborated from investigating and contrast different methodological theories. With the results obtained have elaborated an educational proposal in order to put in practical the information obtained. Finally, I have extracted a series of conclusions in relation to the subject treated. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El joc com a estratègia didàctica per la inclusió dins les aules d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació inclusiva ca
dc.subject.keywords estratègies metodològiques ca
dc.subject.keywords joc ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics