dc.contributor |
Cardona Costa, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Morenas Díaz, Sonia
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T09:22:19Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T09:22:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3966 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present Treball de Fi de Grau és una revisió i investigació bibliogràfica d’un tema
que per mi té molt interès, reconèixer la importància que té el joc i més concretament
“el joc de pensar” en el desenvolupament dels nens a les escoles d’Educació Infantil.
A més a més, es centra en la valoració de les famílies dels nens que viuen les
sessions de Filosofia 3/18. Té com a objectiu principal conèixer què és “el joc de
pensar,” quines són les experiències que tenen els nens d’Educació Infantil i la
contrastació de la visió de les famílies sobre aquest tema. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] My final Degree Project is both a review and a bibliographip research of a topic closely
relevant to me. It recognises the importance of playing, specifically the importance
of”The Thinking Game”for the children development in Child Education.
In addition, it also focuses on the assessment of children’s families that live 3/18
Phylosophy sessions. It’s main objective is knowing what the “thinking game” is, what
the experience of the children are and the cross-chek of famílies views on this particular
issue. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Juguem a pensar? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
educació infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
joc |
ca |
dc.subject.keywords |
filosofia 3/18 |
ca |
dc.subject.keywords |
motivació |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
|