Juguem a pensar?

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Morenas Díaz, Sonia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2017-12-15T09:22:19Z
dc.date.available 2017-12-15T09:22:19Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3966
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau és una revisió i investigació bibliogràfica d’un tema que per mi té molt interès, reconèixer la importància que té el joc i més concretament “el joc de pensar” en el desenvolupament dels nens a les escoles d’Educació Infantil. A més a més, es centra en la valoració de les famílies dels nens que viuen les sessions de Filosofia 3/18. Té com a objectiu principal conèixer què és “el joc de pensar,” quines són les experiències que tenen els nens d’Educació Infantil i la contrastació de la visió de les famílies sobre aquest tema. ca
dc.description.abstract [eng] My final Degree Project is both a review and a bibliographip research of a topic closely relevant to me. It recognises the importance of playing, specifically the importance of”The Thinking Game”for the children development in Child Education. In addition, it also focuses on the assessment of children’s families that live 3/18 Phylosophy sessions. It’s main objective is knowing what the “thinking game” is, what the experience of the children are and the cross-chek of famílies views on this particular issue. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Juguem a pensar? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords educació infantil ca
dc.subject.keywords joc ca
dc.subject.keywords filosofia 3/18 ca
dc.subject.keywords motivació ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record