[cat] El present Treball de Fi de Grau és un treball teòric, en el qual s’analitza la metodologia dels racons, que és la utilitzada a la majoria d’aules d’educació infantil, i de quina manera es treballen (si es treballen) les intel·ligències múltiples proposades per Gardner (1983). A més, també s’hi han inclòs una sèrie d’activitats per ajudar a desenvolupar les intel·ligències múltiples. Tot això classificant-les en racons específics: segons la intel·ligència que ajudi a desenvolupar l’activitat, es classificarà en un racó o l’altre. Cada racó proposa vuit activitats; havent-hi vuit intel·ligències (racons) es fa un total de seixanta quatre activitats. També s’hi podran trobar exemples d’avaluació per a cada racó.
[eng] This degree’s Final Project is a theoretical research to analyze the work places that are being used in the most of the classes in the childhood Education, and in which way they are using the multiple intelligences (if they are using them) of Gardner (1983). Also, is included a list of activities to help developing the multiple intelligences. All of this, classifying them in specific work places: according to the intelligence that helps to develop one activity, we will classify it in one work place or another. Every work place proposes eight activities; there are eight intelligences (work places), so the total is sixty four activities. Also, we can find some examples of evaluation grids for each work place.