dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma |
|
dc.contributor.author |
Aalouf El Imrani, Zineb
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T11:27:36Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T11:27:36Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3990 |
|
dc.description.abstract |
[eng] Realize of the own learning process is not easy. With the methodology of portafolio is to reaching this aim so that the pupil regulating and reflect regarding this. In the following document I intend to suport and verify this idea. After reviewing some theorists on the tòpic I will break down the evidence of my own learning through my education as an Early Childhood Teacher. Finally I will extract conclusions by comparing the results with the theory. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] Adonar-se’n del propi procés d’aprenentatge no és fàcil. Amb la metodologia d’eportafolis es pretén abastar aquest propòsit per tal que el propi alumne el reguli i reflexioni sobre aquest. En el següent document pretenc recolzar i verificar aquesta idea. Després de revisar alguns teòrics sobre el tema desglossaré mitjançant evidències com he anat assolint les competències requerides pel Grau d’Educació Infantil. Finalment treure conclusions comparant els resultats amb la teoria. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
eportafoli: el meu calaix de coneixements |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
eportafoli |
ca |
dc.subject.keywords |
competències |
ca |
dc.subject.keywords |
procés d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.keywords |
metacognició |
ca |
dc.subject.keywords |
tecnologies de la informació i comunicació (TIC) |
ca |