L'e-portafoli per aprendre

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Cabrera Vega, Marta
dc.date.accessioned 2017-12-15T11:41:07Z
dc.date.available 2017-12-15T11:41:07Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3995
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es troba una justificació de la utilització de l’e-portafoli com a eina per l’aprenentatge, ja que permet reflexionar i aprofundir en el propi aprenentatge de l’alumne fent que aquest sigui significatiu. A més a més, fa possible que l’alumne sigui un subjecte actiu en el seu procés d’aprenentatge ja que possibilita la implicació d’aquest. Per altra banda, s’exposa una justificació teòrica recolzada per la meva pròpia experiència, amb evidències i mostres del meu desenvolupament i creixement tant professional com personal. ca
dc.description.abstract [eng] In this work there is a justification for the use of the e-portafoli as a tool since it allows to reflect and deepen the student's own learning making this significant. Additionally, it makes possible that the student is an active subject in their learning process since allowing the involvement of this. On the other hand, presents a theoretical justification supported by my own experience, with evidence and examples of my professional and personal development and growth of both. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title L'e-portafoli per aprendre ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords e-portafoli ca
dc.subject.keywords reflexió ca
dc.subject.keywords aprenentatge ca
dc.subject.keywords competències ca
dc.subject.keywords evidències ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record