[cat] Aquest treball ens parla de la necessitat de transformació en el sistema educatiu.
Aquest ha d‟adaptar-se a la societat accelerada del coneixements. En aquesta societat, les
noves tecnologies tenen un paper determinant. Es produeix un auge en les pedagogies
centrades en l‟alumne, en comptes del docent i la institució, com succeeix amb els PLE i les
seves derivacions. Com exemple pràctic de la construcció del meu, PLE es presentarà un
ePortafoli d‟aprenentatge. D‟aquest portafoli electrònic, han estat seleccionades tota una sèrie
d‟evidències. La funció d‟aquestes és demostrar l‟assoliment de les competències dels estudis
d‟educació infantil, mostrant les tres passes definides per Barrett (2009, 2010, 2011).
[eng] This paper discusses the need for change in the education system. This has to
adapt to the accelerated knowledge society. In this society, new technologies play a crucial
role. There is a boom in student-centered pedagogies, instead of the teacher and the
institution, as with PLE and their derivations. As a practical example of building my PLE, I
will present a ePortafoli learning. In this electronic portfolio have been selected a range of
evidence. The purpose of this is to demonstrate the achievement of the skills of early
childhood studies, showing the three steps defined by Barrett (2009, 2010, 2011).