[cat] Aquest treball pretén mostrar quina concepció d’infant presenta el CEIP S’Olivera i per consegüent quina metodologia porta a terme. Aquesta metodologia basada en els projectes de treball i el treball per racons de joc, fa que es tingui una concepció de l’espai determinada; sobre aquesta concepció de l’espai al CEIP s’Olivera es basa aquest estudi.
Es vol donar a conèixer, més concretament, com es troben distribuïts els espais a la zona de l’escola on es realitza el segon cicle d’Educació Infantil.
El treball per racons de joc i espais que donin resposta a les necessitats dels infants, són el punt de partida al hora de distribuir els espais.
[eng] This paper aims to deepen into the concept of childhood shown at CEIP S’Olivera and the teaching methodology that the center has consequently developed. This methodology, based in the project-based learning and the usage of learning corners, has prompted the school to cultivate a certain concept of space, and it is precisely this conception that we are going to discuss in this study.
Specifically, it is intended to explore the arrangement of the different areas used during the second cycle of Preschool Education,
where the creation of learning corners and different areas focused on children’s special needs are the starting point when it comes to the arrangement of the classroom’ space.