dc.contributor |
Cardona Costa, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Tur Martínez, Andrea
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T12:49:26Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T12:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/4014 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de grau fa referència als Trastorns de l'Espectre Autista (TEA). Trobarem un marc teòric que explica la definició i característiques del TEA, la detecció i el diagnòstic precoç. A partir d'aquí es donaran a conèixer possibles mètodes d'intervenció per tractar alumnes amb aquest trastorn. Com a mestra de educació d'infantil m'he centrat en mètodes aplicables a les aules d'educació infantil ordinàries per fomentar l'educació inclusiva. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work EOG refers to Autism Spectrum Disorders (ASD). We find a theoretical framework that explains the definition and characteristics of ASD, screening and early diagnosis. From here will be announced possible intervention models to treat children with said disorder. As a Childish Education teacher I focused on applying methods to ordinary childhood education classrooms to promote inclusive education as TEACCH (Treatment and Education of Autistic related Communication Handicapped Children) and AAC (Augmentative and Alternative communication. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Trastorn de l'Espectre Autista en l'educació infantil. Models d'intervenció |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
TEA |
ca |
dc.subject.keywords |
autisme |
ca |
dc.subject.keywords |
models d'intervenció |
ca |
dc.subject.keywords |
SAAC |
ca |
dc.subject.keywords |
TEACCH |
ca |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
|