Metodologia d'aprenentatge per ambients: un camí per aprendre fent

Show simple item record

dc.contributor Rincón Verdera, Juan Carlos
dc.contributor.author Limónez Salom, Cristina Mª
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-06T12:09:59Z
dc.date.available 2018-02-06T12:09:59Z
dc.date.issued 2018-02-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4795
dc.description.abstract [cat]Aquest Treball Fi de Grau (TFG), pretén fer una recerca documental exhaustiva, on el tema principal es la metodologia per ambients i les seves potencialitats en l’aprenentatge. L’objectiu principal d’aquesta investigació es fomentar una proposta d’intervenció basada amb una metodologia activa a la pràctica educativa del segon cicle d’infantil, mitjançant la introducció d’aquest mètode d’aprenentatge per ambients, per així aconseguir una millora en el clima de l’aula, la cooperació, integració, participació, motivació i els resultats dels alumnes. El TFG es divideix en diferents apartats. El primer es una recerca bibliogràfica dels autors i referents. Un pic adquirida aquesta recerca informativa, s’ha creat un marc teòric per investigar sobre les diferents aportacions d’ambients dins les aules. Per acabar, es presenta unes conclusions per tal de valorar el treball per ambients en el cicle d’educació infantil. ca
dc.description.abstract [eng]This Final Project aims to make a comprehensive documentary research. The main issue of this project is the environments methodology and their potential benefits in the kids learning process. The main goal of this research is to propose one way of intervention to encourage teachers to try new methods. Introducing this method of learning environments we will achieve more improvement in the classroom climate, cooperation, integration, participation, motivation and student achievement. The TFG is divided into different sections. The first sections are a literature of authors and references. The seconds is a research of information and created theoretical contributions to research on the different environments inside the classroom. Finally, we present conclusions· to assess work environments in kindengarden education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Ambients d’Aprenentatge ca
dc.subject.other Espais de Lliure Circulació ca
dc.subject.other Metodologia Activa ca
dc.subject.other Escola Nova ca
dc.title Metodologia d'aprenentatge per ambients: un camí per aprendre fent ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics