Trastorns de l’Espectre Autista a les aules ordinàries: tècniques d’ensenyança – aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Soriano Escudero, Sofia Ester
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-21T10:10:51Z
dc.date.available 2018-03-21T10:10:51Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145476
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau està centrat en l’àmbit educatiu, concretament en el segon cicle d’ Educació Infantil, i té com a objectiu donar a conèixer les característiques, el diagnòstic i avaluació i les intervencions del trastorn de l’espectre autista. A més, principalment, pretén ressaltar la importància que té la integració i inclusió dels alumnes amb un trastorn del desenvolupament, concretament de l’espectre autista, per mitjà de tècniques d’ensenyança – aprenentatge utilitzades a les aules amb el propòsit de reforçar les capacitats i oferir una sèrie de recursos i ajudes als infants amb autisme. Des d’un punt de vista pràctic es presenta una taula d’observació de tres infants de tres, quatre i cinc anys amb autisme a les aules ordinàries del segon cicle d’Educació Infantil amb el propòsit de treure conclusions analitzant si les tècniques d’ensenyança – aprenentatge es realitzen de forma adequada als centres ordinaris. ca
dc.description.abstract [eng] This final year dissertation is focused in the educational setting, specifically in the second grade of Early Education, with the objective of making known all the characteristics, diagnosis and assessment and autism spectrum disorder procedure. Besides, mainly, it pretends to stand out the importance of integration and inclusion of growth disorder students, specifically autism spectrum students, by formal education techniques – learning skills used at teaching areas, as it purpose of reinforce their abilities and provide a range of resources and assistance to autistic children. From a practical point of view it shows an observation table of three children of three, four and five years old with autism in regular areas at second grade of Early Education with the objective of drawing conclusions by analising if formal education techniques are well acomplished at the regular areas/classrooms. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Trastorns de l’Espectre Autista a les aules ordinàries: tècniques d’ensenyança – aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Autisme ca
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.keywords Educació infantil ca
dc.subject.keywords Integració ca
dc.subject.keywords Tècniques d’ensenyament – aprenentatge ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record