[cat] Aquest treball d’investigació presenta els resultats sobre els diferents aspectes de coordinació entre els professionals docents implicats en l’atenció d’infants que acudeixen a serveis d’Atenció Primerenca i els professionals del Servei de Desenvolupament Infantil i Atenció Primerenca (SEDIAP). Els resultats del treball permeten valorar de manera objectiva els aspectes concrets de la coordinació. La investigació s’ha centrat en l’avaluació de la qualitat de la coordinació entre diversos centres escolars de la zona del Llevant de Mallorca i el SEDIAP Aproscom Fundació de Manacor. La valoració s’ha realitzat a través d’una enquesta realitzada per 18 docents de centres d’Educació Infantil que tenen escolaritzats infants que acudeixen a aquest SEDIAP. Els objectius d’aquesta enquesta eren valorar els coneixements que tenen aquestes persones envers el treball que es fa des del SEDIAP, analitzar la seva experiència amb la coordinació amb els diferents professionals i extreure propostes de millora per aplicar-les en un futur.
[eng] This research work presents the results of different coordination aspects between teachers professional and professionals from the child development and primary attention service (SEDIAP). The results allow valued in an objective way the specific coordination aspects. The research has focused on the quality assessment of the coordination between different schools located in the eastern part of Mallorca and the Manacor SEDIAP Aproscom Fundation. It has been assessed through a 18 surveys answered for the professionals that work ant teach the childs that go to SEDIAP. The survey objectives were assess the teachers professional knowledge related to the work carried out in the SEDIAP, analyse their coordination experience with the others professionals and extract improvement proposals to apply in a future.