Atenció Primerenca centrada en la Família i els Entorns Naturals: Coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Carriquí Alcover, Blanca
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-13T08:12:12Z
dc.date.available 2018-09-13T08:12:12Z
dc.date.issued 2018-09-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147394
dc.description.abstract [cat] Aquest treball d’investigació presenta els resultats sobre els diferents aspectes de coordinació entre els professionals docents implicats en l’atenció d’infants que acudeixen a serveis d’Atenció Primerenca i els professionals del Servei de Desenvolupament Infantil i Atenció Primerenca (SEDIAP). Els resultats del treball permeten valorar de manera objectiva els aspectes concrets de la coordinació. La investigació s’ha centrat en l’avaluació de la qualitat de la coordinació entre diversos centres escolars de la zona del Llevant de Mallorca i el SEDIAP Aproscom Fundació de Manacor. La valoració s’ha realitzat a través d’una enquesta realitzada per 18 docents de centres d’Educació Infantil que tenen escolaritzats infants que acudeixen a aquest SEDIAP. Els objectius d’aquesta enquesta eren valorar els coneixements que tenen aquestes persones envers el treball que es fa des del SEDIAP, analitzar la seva experiència amb la coordinació amb els diferents professionals i extreure propostes de millora per aplicar-les en un futur. ca
dc.description.abstract [eng] This research work presents the results of different coordination aspects between teachers professional and professionals from the child development and primary attention service (SEDIAP). The results allow valued in an objective way the specific coordination aspects. The research has focused on the quality assessment of the coordination between different schools located in the eastern part of Mallorca and the Manacor SEDIAP Aproscom Fundation. It has been assessed through a 18 surveys answered for the professionals that work ant teach the childs that go to SEDIAP. The survey objectives were assess the teachers professional knowledge related to the work carried out in the SEDIAP, analyse their coordination experience with the others professionals and extract improvement proposals to apply in a future. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Atenció Primerenca ca
dc.subject.other Model Centrat en Entorns Naturals i Família ca
dc.subject.other Coordinació Interprofesional ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.title Atenció Primerenca centrada en la Família i els Entorns Naturals: Coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record