Anàlisi i propostes de millora a l’aula Montessori del CEIP Gabriel Vallseca

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antònia
dc.contributor.author Rodríguez Barceló, Maria Dolors
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2019-09-09T07:25:50Z
dc.date.available 2019-09-09T07:25:50Z
dc.date.issued 2019-09-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149814
dc.description.abstract [cat] La pedagogia educativa Montessori es centra en l’infant de manera individual, així com en les seves necessitats i interessos, respectant en tot moment el ritme natural d’aquest. En el següent treball es parla sobre aquesta metodologia, concretament, d’una aula del CEIP Gabriel Vallseca. Fa tres anys es va detectar la necessitat de crear un espai amb aquestes característiques, per a treballar l’àrea matemàtica i sensorial. Per a dur a terme aquest projecte, s’ha contextualitzat el centre, i es dona a conèixer el mètode Montessori, a partir d’una revisió i recerca bibliogràfica d’aquesta. Seguidament, s’exposen unes propostes de millora relacionades amb el material i l’ambient, per tal de millorar i contribuir en la pràctica educativa, després d’observar, analitzar i reflexionar sobre l’espai. ca
dc.description.abstract [eng] Montessori educational pedagogy focuses on the child individually, as well as on their needs and interests, respecting at all times the natural rhythm of the same. In the following work we talk about this methodology, specifically, of a classroom of the CEIP Gabriel Vallseca. Three years ago, it was detected the need to create a space with these characteristics, to work in the mathematical and sensory area. To carry out this project, the center has been contextualized, and the Montessori method is known, using bibliographic research. Next, there are some proposals for improvement related to the material and the environment, to improve and contribute to the educational practice, after observing, analysing and reflecting on space. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Mètode Montessori ca
dc.subject.other Neurociència ca
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca
dc.subject.other Ambient preparat ca
dc.subject.other Material estructurat ca
dc.subject.other Montessori methodology ca
dc.subject.other Neuroscience ca
dc.subject.other Attention to diversity ca
dc.subject.other Prepared environment ca
dc.subject.other Structured material ca
dc.title Anàlisi i propostes de millora a l’aula Montessori del CEIP Gabriel Vallseca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record