| dc.contributor | Riera Jaume, Maria Antònia | |
| dc.contributor.author | Rodríguez Barceló, Maria Dolors | |
| dc.date | 2019 | |
| dc.date.accessioned | 2019-09-09T07:25:50Z | |
| dc.date.available | 2019-09-09T07:25:50Z | |
| dc.date.issued | 2019-09-09 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/149814 | |
| dc.description.abstract | [cat] La pedagogia educativa Montessori es centra en l’infant de manera individual, així com en les seves necessitats i interessos, respectant en tot moment el ritme natural d’aquest. En el següent treball es parla sobre aquesta metodologia, concretament, d’una aula del CEIP Gabriel Vallseca. Fa tres anys es va detectar la necessitat de crear un espai amb aquestes característiques, per a treballar l’àrea matemàtica i sensorial. Per a dur a terme aquest projecte, s’ha contextualitzat el centre, i es dona a conèixer el mètode Montessori, a partir d’una revisió i recerca bibliogràfica d’aquesta. Seguidament, s’exposen unes propostes de millora relacionades amb el material i l’ambient, per tal de millorar i contribuir en la pràctica educativa, després d’observar, analitzar i reflexionar sobre l’espai. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Montessori educational pedagogy focuses on the child individually, as well as on their needs and interests, respecting at all times the natural rhythm of the same. In the following work we talk about this methodology, specifically, of a classroom of the CEIP Gabriel Vallseca. Three years ago, it was detected the need to create a space with these characteristics, to work in the mathematical and sensory area. To carry out this project, the center has been contextualized, and the Montessori method is known, using bibliographic research. Next, there are some proposals for improvement related to the material and the environment, to improve and contribute to the educational practice, after observing, analysing and reflecting on space. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Mètode Montessori | ca |
| dc.subject.other | Neurociència | ca |
| dc.subject.other | Atenció a la diversitat | ca |
| dc.subject.other | Ambient preparat | ca |
| dc.subject.other | Material estructurat | ca |
| dc.subject.other | Montessori methodology | ca |
| dc.subject.other | Neuroscience | ca |
| dc.subject.other | Attention to diversity | ca |
| dc.subject.other | Prepared environment | ca |
| dc.subject.other | Structured material | ca |
| dc.title | Anàlisi i propostes de millora a l’aula Montessori del CEIP Gabriel Vallseca | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |