Proposta didàctica matemàtica per a infants d'educació infantil amb autisme o síndrome de Kanner

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Rubert Alfonso, Noelia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-02-27T11:51:47Z
dc.date.available 2020-02-27T11:51:47Z
dc.date.issued 2020-02-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150954
dc.description.abstract [cat] L'autisme o síndrome de Kanner és un trastorn que afecta a diverses funcions de les persones que el presenten. Aquestes persones poden tenir dificultats en la percepció, l'atenció, la memòria, la resolució de problemes, la mediació social, el llenguatge, la imitació, el joc simbòlic, les seqüències i la cognició social. Tots aquests aspectes dificulten l'aprenentatge dels infants amb autisme, i requereixen adaptacions curriculars i metodològiques dins l'àmbit escolar. Amb aquest treball es pretén fer una proposta didàctica matemàtica per a aquests infants, que serveixi per ensenyar-los conceptes com el recompte numèric i l'associació grafianombre, les seqüències, les classificacions, les agrupacions, les figures geomètriques i la resolució de problemes. També hi ha una petita posada en pràctica de les activitats i la posterior avaluació d'aquestes. ca
dc.description.abstract [eng] Autism or Kanner syndrome is a disorder that affects various functions of the people who present it. These people may have difficulties in perception, attention, memory, problem solving, social mediation, language, imitation, symbolic play, sequences and social cognition. All these aspects hinder the learning of children with autism and require curricular and methodological adaptations in the school field. The aim of this work is to offer a mathematical didactic proposal for these children, to teach them concepts such as numerical count and association graph-number, sequences, classifications, groupings, geometric figures and the resolution of problems. There is also a small implementation of the activities and the subsequent evaluation of these ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Autisme ca
dc.subject.other matemàtiques ca
dc.subject.other adaptacions ca
dc.subject.other necessitats educatives ca
dc.subject.other Autism ca
dc.subject.other Maths ca
dc.subject.other adaptations ca
dc.subject.other educational needs ca
dc.title Proposta didàctica matemàtica per a infants d'educació infantil amb autisme o síndrome de Kanner ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics