Ambient d’Aprenentatge de Música: Una proposta pel segon cicle d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Capellà Duran, Catalina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-21T11:07:20Z
dc.date.available 2021-01-21T11:07:20Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154873
dc.description.abstract [cat] El següent treball és una proposta de creació d’ambients de música en educació infantil amb l’objectiu d’intentar donar solució a un problema que es presenta a l’hora d’incloure la música en les noves metodologies donat que necessita ser un ambient d’aprenentatge expansiu i, pel seu contingut pot ser difícil d’aplicar si no és a través d’una metodologia més guiada. Per tant, a través del treball s’intenten donar idees de com es pot estructurar un ambient de música on els infants puguin treballar de forma autònoma sense deixar de banda el currículum. També s’inclouen algunes propostes de tallers complementaris per allò que necessita ser explicat de forma guiada com pot ser l’explicació d’alguns termes com “fort-fluix” o “silenci”, tocar algun instrument en concret o l’exemplificació de ritmes per així poder, posteriorment, fer-ho de forma autònoma. ca
dc.description.abstract [eng] The following work is a proposal of creation of music learning environments at preschool education with the aim to try to provide a solution to a problem than can appear at the moment to include music in new methodologies, since it needs to be an expansive learning environment and, due to its content, it can be difficult to apply if it’s not through a more guided methodology. Therefore, through this work we try to give ideas about how to structure a music learning environment in which the children can work in a autonomous way without leaving the curriculum aside. There are also included some proposals of complementary workshops for those things that need to be explained in a guided way, such as the explanation of some terms lid loud- soft or silence, playing a specific instrument or the exemplification of rhythms so they can do it later on by themselves. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Ambient d’aprenentatge ca
dc.subject.other Tallers ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Learning environment ca
dc.subject.other Workshops ca
dc.subject.other Preschool education ca
dc.subject.other Musical education ca
dc.title Ambient d’Aprenentatge de Música: Una proposta pel segon cicle d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics