[cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és un estudi empíric sobre els recursos d’atenció
primerenca que hi ha a disposició del professorat dels infants de tres a sis anys amb Síndrome
de Down per a poder oferir una resposta educativa de qualitat.
Per això, en el present treball s’hi redacten diferents recursos, estratègies, actituds,
metodologies, exemples i exposicions de casos reals amb l’objectiu principal de servir com a
recurs als docents.
A més, compte amb una petita investigació sobre l’estat actual de la inclusió en la nostra societat
i dins els centres escolars.
[spa] Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un estudio empírico sobre los recursos de atención
temprana que hay a disposición del profesorado de los niños i las niñas de tres a seis años con
Síndrome de Down para poder ofrecer una respuesta educativa de calidad.
Por eso, en el presente Trabajo se redactan diferentes recursos, estrategias, actitudes,
metodologías, ejemplos y exposiciones de casos reales con el objetivo principal de servir como
recurso a los docentes.
Además, cuenta con una pequeña investigación sobre el estado actual de la inclusión en nuestra
Sociedad y dentro de los centros escolares.
[eng] This present End of Degree Work (EDW) is an empirical study on early-care resources
available to teachers of children aged three to six years with Down Syndrome to provide a
quality educational response.
Therefore, in this paper different resources, strategies, attitudes, methodologies, examples and
presentations of real cases are drafted with the main objective of serving as a resource for
teachers.
In addition, it has a small research on the current State of inclusion in our Society and within
schools.