Guia de recursos d’atenció primerenca pel professorat d’infants de 3 a 6 anys amb Síndrome de Down

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Mesquida Mascaró, Antònia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-08T13:03:45Z
dc.date.available 2021-02-08T13:03:45Z
dc.date.issued 2021-02-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155018
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) és un estudi empíric sobre els recursos d’atenció primerenca que hi ha a disposició del professorat dels infants de tres a sis anys amb Síndrome de Down per a poder oferir una resposta educativa de qualitat. Per això, en el present treball s’hi redacten diferents recursos, estratègies, actituds, metodologies, exemples i exposicions de casos reals amb l’objectiu principal de servir com a recurs als docents. A més, compte amb una petita investigació sobre l’estat actual de la inclusió en la nostra societat i dins els centres escolars. ca
dc.description.abstract [spa] Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un estudio empírico sobre los recursos de atención temprana que hay a disposición del profesorado de los niños i las niñas de tres a seis años con Síndrome de Down para poder ofrecer una respuesta educativa de calidad. Por eso, en el presente Trabajo se redactan diferentes recursos, estrategias, actitudes, metodologías, ejemplos y exposiciones de casos reales con el objetivo principal de servir como recurso a los docentes. Además, cuenta con una pequeña investigación sobre el estado actual de la inclusión en nuestra Sociedad y dentro de los centros escolares. ca
dc.description.abstract [eng] This present End of Degree Work (EDW) is an empirical study on early-care resources available to teachers of children aged three to six years with Down Syndrome to provide a quality educational response. Therefore, in this paper different resources, strategies, attitudes, methodologies, examples and presentations of real cases are drafted with the main objective of serving as a resource for teachers. In addition, it has a small research on the current State of inclusion in our Society and within schools. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Atenció primerenca ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Docent ca
dc.subject.other Recursos ca
dc.subject.other Atención Temprana ca
dc.subject.other Inclusión ca
dc.subject.other Docente ca
dc.subject.other Early Care ca
dc.subject.other Down Syndrome ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.subject.other Teacher ca
dc.subject.other Resources ca
dc.title Guia de recursos d’atenció primerenca pel professorat d’infants de 3 a 6 anys amb Síndrome de Down ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics