Les insuficiències de l’escola mixta: apostar per la coeducació a l’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Herrera Pons, Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-17T12:23:43Z
dc.date.available 2021-02-17T12:23:43Z
dc.date.issued 2021-02-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155116
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té l’objectiu de demostrar que l’escola mixta no és sinònim d’escola coeducativa. Es tracta d’una revisió bibliogràfica dividida en dues parts significatives: la primera d’elles aporta una contextualització teòrica que permet detectar les insuficiències de l’escola tal com la coneixem i justificar que les desigualtats de gènere comencen en la primera infància; la segona part pretén ser un recull d’orientacions de caire pràctic per a totes aquelles persones relacionades amb el món de l’educació que creuen en la coeducació però que, alhora, no tenen les estratègies ni els recursos necessaris per a posar-la en pràctica. Per tant, tot i ser un treball completament teòric i hipotètic, la seva essència és pràctica, com qualsevol altre aspecte educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] The main objective of this University graduate project is to provide evidence that co – education and equal education aren’t synonyms. It’s a bibliographic review divided into two important parts: the first one provides a theoretical contextualisation that demonstrate the limitations of the school as we know it today and also explain that gender disparities begin in the early childhood. In the second part it can be found some good practice addressed to all related to schooling that believe in equal education but, at the same time, don’t have the required resources to put it into practice. In consequence, although it’s a theorical and hypothetical project, it has a practical essence, like any other teaching aspect. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Gènere ca
dc.subject.other Educació no sexista ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Equal education ca
dc.subject.other Gender ca
dc.subject.other Non – sexist educational model and Preschool ca
dc.title Les insuficiències de l’escola mixta: apostar per la coeducació a l’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics