Les Escoles Bosc, una alternativa a l’escola convencional. L’experiència de Ses Milanes de Bunyola

Show simple item record

dc.contributor Rincón Verdera, Juan Carlos
dc.contributor.author Umbert Seguí, Sílvia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-02T10:45:46Z
dc.date.available 2021-03-02T10:45:46Z
dc.date.issued 2021-03-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155213
dc.description.abstract [cat] En el present Treball de Fi de Grau es planteja una anàlisi del model educatiu de les Escoles Bosc, mitjançant una recerca bibliogràfica envers l’educació a l’aire lliure arreu del món i a partir de l’experiència de Ses Milanes - créixer a la natura, l’Escola Bosc de Bunyola, Mallorca: • Primerament, a tall de contextualització, es fa una aproximació al concepte, l’origen, les característiques i la filosofia de les escoles a la naturalesa posant esment en la veu dels experts i diferents estudis científics envers aquesta alternativa educativa. • Seguidament, s’analitza com es du a terme aquest model educatiu a Ses Milanes, tenint en compte les bases metodològiques i la normativa autonòmica. • Finalment, s’adjunta una reflexió de caràcter personal sobre aquest model educatiu, enfocada en l’homologació d’aquesta alternativa a l’escola convencional ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project proposes an analysis of the educational model of the Forest Schools through a bibliographic research on outdoor education around the world and based on the experience of Ses Milanes - growing in nature, the Forest School of Bunyola, Mallorca. • First, as a contextualization, is made an approach to the concept, origin, characteristics and philosophy of schools in nature, paying special attention to the voice of experts and different scientific studies on this educational alternative. • Next, is analyzed how this educational model is carried out by Ses Milanes, taking into account the methodological bases and the regional regulations. • Finally, is attached a personal reflection on this educational model, focused on the possibility of homologation as an alternative to the conventional school. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Escoles Bosc ca
dc.subject.other Educació a l’aire lliure ca
dc.subject.other Ses Milanes ca
dc.subject.other Educació alternativa ca
dc.title Les Escoles Bosc, una alternativa a l’escola convencional. L’experiència de Ses Milanes de Bunyola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics