El valor del joc simbòlic en les instal·lacions artístiques a l’aula d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor González Gómez, Sara
dc.contributor.author Rodríguez Rodríguez, Selene
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-05T08:23:18Z
dc.date.available 2021-11-05T08:23:18Z
dc.date.issued 2021-11-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156058
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de fi de grau es pretén donar a conèixer els referent teòrics i les aportacions a la pràctica sobre les instal·lacions artístiques i la relació que tenen amb el joc simbòlic a Educació Infantil. Metodològicament el treball es basa, per una part, en una recerca bibliogràfica, a on trobam els autors més rellevants i les teories més significatives de les instal·lacions artístiques i del joc simbòlic i, per l’altra, en una intervenció socioeducativa de caràcter empíric, ja que es basa en l’anàlisi de les diferents observacions per arribar a unes conclusions finals. Gràcies a les intervencions realitzades al centre CEIP Badies, he pogut realitzar aquestes observacions, enregistrar-les i analitzar-les, per dur a terme el present document. Finalment, a les conclusions podrem trobar el resultat, que amb l’ajuda de les gràfiques i taules, donen resposta als objectius: quin tipus de joc fan els infants a les instal·lacions artístiques i quin tipus de joc simbòlic desenvolupen. ca
dc.description.abstract [eng] This fine-grade work is intended to raise awareness of the theoretical references and practical contributions to the artistic facilities and their relationship to the symbolic play in Child Education. Methodologically, the first part of the work is based on a bibliographic research, where we find the most relevant authors and the most significant theories of artistic facilities and symbolic play. The second part is based on a socio-educative empirical intervention since it is based on the analysis of the different observations to reach final conclusions. Thanks to the interventions at the CEIP Badies centre, I have been able to make these observations, record them and analyse them to carry out this work. Finally, in the conclusion we will be able to find the results which, with the help of graphics and tables, is a response to the objectives: what kind of game children do in artistic facilities and what kind of symbolic play they develop. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other instal·lacions artístiques ca
dc.subject.other joc presimbòlic ca
dc.subject.other joc simbòlic ca
dc.subject.other Child education ca
dc.subject.other artistic facilities ca
dc.subject.other presymbolic play ca
dc.subject.other symbolic play ca
dc.title El valor del joc simbòlic en les instal·lacions artístiques a l’aula d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics