La importància de la intel·ligència emocional per a l'aprenentatge i l'èxit acadèmic. El conte com a eina didàctica per a la millora de les competències emocionals.

Show simple item record

dc.contributor Sureda García, Inmaculada
dc.contributor.author Sánchez Criado, Sandra
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-10T15:07:39Z
dc.date.available 2021-11-10T15:07:39Z
dc.date.issued 2021-11-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156102
dc.description.abstract [cat] El següent Treball de Final de Grau es basa en la recerca i la documentació sobre la importància de treballar la intel·ligència emocional des de l’etapa d’Educació Infantil. L’evolució del terme intel·ligència emocional al llarg de la història ha arribat a adquirir una importància inqüestionable, ja que s’ha demostrat que l’ensenyament i l’aprenentatge no poden ser purament intel·lectuals sinó que és essencial la presència de la part afectiva i emocional dins l’àmbit educatiu. Per tant, aquest treball vol reflectir aquesta importància i el fet que es dugui a terme des d’edats primerenques. La proposta que es presenta en aquest treball utilitza el conte com a eina didàctica per a poder treballar les diferents competències emocionals. A més, es descriuen una sèrie d’activitats a partir del recull de contes encaminades a treballar diferents aspectes emocionals amb els infants d’una manera activa i significativa per a aquests. ca
dc.description.abstract [eng] The following Final Degree Work is based on research and documentation on the importance of working emotional intelligence from the Early Childhood Education stage. The evolution of the term emotional intelligence throughout history has come to acquire an unquestionable importance, since it has been shown that teaching and learning cannot be purely intellectual, but it is essential the presence of the affective and emotional part within the educational environment. Therefore, this work to reflect this importance and the fact that it should be carried out from early ages. The proposal presented in this work uses the storytelling as a didactic tool to work on the different emotional competences. In addition, a series of activities are described based on the collection of stories aimed at working on different emotional aspects with children in an active and meaningful way for them. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other èxit acadèmic ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other desenvolupament emocional en els infants ca
dc.subject.other competències emocionals ca
dc.subject.other conte ca
dc.subject.other emotional intelligence ca
dc.subject.other academic success ca
dc.subject.other Early Childhood Education ca
dc.subject.other emotional development in children ca
dc.subject.other emotional competences ca
dc.subject.other stories ca
dc.title La importància de la intel·ligència emocional per a l'aprenentatge i l'èxit acadèmic. El conte com a eina didàctica per a la millora de les competències emocionals. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics