Adaptar-se al canvi. Anàlisi dels espais en temps de pandèmia

Show simple item record

dc.contributor Riera, Maria Antònia
dc.contributor.author Miralles Sorell, Antònia
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-24T11:08:15Z
dc.date.available 2021-11-24T11:08:15Z
dc.date.issued 2021-11-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156238
dc.description.abstract [cat] Durant aquest curs 2020-21 ha regnat un tema als passadissos de tots els centres de la nostra comunitat autònoma: la Covid-19. Tots els centres de les illes han hagut de reorganitzar-se per complet per tal de complir amb els requisits dels protocols en contra de la Covid-19 elaborats pel Govern de les Illes Balears. Aquestes mesures han afectat molts aspectes del dia a dia en un centre educatiu, uns dels aspectes que ha resultat més afectat ha estat l’espai. Tot i això, la gestió d’aquest també ha esdevingut un factor clau per a donar solucions als entrebancs que s’han presentat. Aquest treball consisteix en una recerca exhaustiva i una posterior anàlisi de com ha dut a terme aquest procés el centre educatiu CEIP Sa Marina de Llucmajor. Així doncs, en el treball de camp es descriu tot el procés de canvi, incloent-hi les decisions difícils i les noves oportunitats que ha suposat la pandèmia i es fa una anàlisi d’aquests canvis basant-se en el marc teòric. A més, es presenta com a alternativa els espais exteriors de contacte amb la natura. ca
dc.description.abstract [eng] During this school year 2020-2021, a topic has become very popular among the schools of our autonomous community: COVID-19. All the academic centres from the Balearic Islands have had to reorganise completely in order to fulfill the requirements of the protocols against COVID-19 developed by the Government of the Balearic Islands. These measures have affected many aspects of our daily life in an academic centre. One of the most influenced has been the space. Nevertheless, the management of it has become a key factor to provide solutions to the obstacles that have been appearing. This assignment consists of an exhaustive research and a subsequent analysis of how the CEIP Sa Marina de Llucmajor school has carried out this process. Therefore, all the change process is described in the fieldwork, including the difficult decisions and the new opportunities that have supposed the pandemy. Also an analysis of these changes is made based on the theorical framework. Moreover, the outdoor spaces in contact with nature are presented as an alternative. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 616.9 - Malalties infeccioses i contagioses. Febres ca
dc.subject.other Covid-19 ca
dc.subject.other Espais exteriors ca
dc.subject.other Gestió d’espais ca
dc.subject.other Procés de canvi ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Covid-19 ca
dc.subject.other Outdoor spaces ca
dc.subject.other Space management ca
dc.subject.other Change process ca
dc.subject.other Education ca
dc.title Adaptar-se al canvi. Anàlisi dels espais en temps de pandèmia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics