Evidències matemàtiques d’un joc matriu desconegut, panera dels tresors

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Contreras Méndez, Sonia
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-12-02T12:19:34Z
dc.date.available 2021-12-02T12:19:34Z
dc.date.issued 2021-12-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156344
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es pretén evidenciar l’ús de la panera dels tresors com una eina de treball sublim a l’aula de 0-1 anys. Amb la planificació acurada del material utilitzat per a la panera, es farà una selecció dels objectes que es poden incloure en ella i s’intentarà focalitzar l’atenció dels infants, cap a la consecució de l’objectiu propi del seu nivell: la identificació de qualitats. Aquestes qualitats variaran a cada panera i aniran dirigides a treballar els blocs de continguts matemàtics de mesura, lògica-matemàtica, geometria i nombres. S’intentarà que els infants percebin aquestes qualitats a través dels sentits. Per aconseguir-ho es seleccionaran els objectes de la panera per a adaptar-la a la qualitat sensorial, geomètrica, numèrica o mesurable que es cerqui treballar. Aquests objectes no deixaran de ser materials habituals de la panera dels tresors, amb alguna variació mínima, per no perdre l’essència de la proposta. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this work is to highlight the use of the treasure chest as a tool for sublime work in the classroom for 0-1 year old. With the carefully planning of the material used for the basket there will be a selection of the objects that can be included in it, and it will be tried to focus the attention of the children to the attainment of the objective of its level: the identification of qualities. These qualities will vary in each basket and will be aimed at working on the blocks of mathematical contents of measurement, logic-mathematics, geometry and numbers. Attempt to get them, the children will perceive these qualities through the senses. To achieve this goal, the objects in the basket will be selected to adapt it to the sensory, geometric, numerical or measurable quality sought to be worked on. These objects will be common and usual materials in the treasure chest, with some minimal variation, so as not to lose the essence of the proposal ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Matemàtiques 0-3 ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Panera dels tresors ca
dc.subject.other propostes sensorials ca
dc.title Evidències matemàtiques d’un joc matriu desconegut, panera dels tresors ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics