Estudi sobre els ambients d'aprenentatge i lliure circulació al segon cicle d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Amengual Mut, Bartomeu
dc.contributor.author Estrany León, Mª Cristina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-10T10:33:02Z
dc.date.available 2023-07-10T10:33:02Z
dc.date.issued 2023-07-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161149
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau (TFG), es basa en dur a terme una extensa recopilació de documents i articles juntament amb entrevistes a les tutores d’aula, directora del centre i cap d’estudis del CEIP Robines per poder investigar i saber una mica més sobre els ambients d’aprenentatge i lliure circulació. A través d’aquesta recerca i anàlisi d’informació, s’exposen una sèrie de conceptes clau que donen peu a conèixer una metodologia inclusiva com són els ambients d’aprenentatge: què són, com funcionen, punts de vista pedagògics relacionats amb el rol docent, l’organització i el funcionament. L’objectiu principal de la investigació, és tenir coneixement sobre els ambients d’aprenentatge i lliure circulació, saber quin són els beneficis d’aquesta metodologia activa, el paper que ha d’adoptar el mestre i el rol de l’infant. El FG es divideix en diversos apartats: inicialment, es fa una breu justificació del projecte i funcionament dels ambients al CEIP Robines. A continuació, es mostren els objectius, tant generals com específics de l’estudi i, seguidament, hi apareix el marc teòric compost per diversos subapartats on hi apareixen continguts educatius juntament amb cites de diversos autors i referents que sustenten aquesta metodologia. Seguidament, hi pareixen les entrevistes i buidatge de resultats que han exposat les docents de centre. Per acabar, hi apareix una conclusió final i general del TFG on es conclouen diversos aspectes tractats per tal de valorar i reflexionar sobre els ambients d’aprenentatge i lliure circulació. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project (TFG) is based on carrying out an extensive collection of documents and articles together with interviews with the classroom tutors, the director of the center and the head of studies at CEIP Robines in order to research and to know a little more about learning space and free movement methodology. Through this research and analysis of information, a series of key concepts will be exposed and will give rise to an inclusive methodology such as learning space: what are they, how do they work, pedagogical points of view related to the role teaching, organization and operation. The main objective of the research is to have knowledge about learning epace and free movements, to know the benefits of this active methodology, and what will the role be played by the teacher and the role of the child. The TFG is divided into several sections: initially, a brief justification of the project and operation of the space in the CEIP Robines. Below are the objectives, generals and specifics to the study, and then there is the theoretical framework composed of several subsections where educational content appears along with quotes from various authors and references that support this methodology. Next, there are the interviews and results that the teachers of the center have presented. Finally, there is a final and general conclusion of the TFG which concludes various aspects covered in order to assess and reflect on learning space and free movement ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Ambients ca
dc.subject.other Innovació pedagògica ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Metodologia activa ca
dc.subject.other Learning space ca
dc.subject.other Pedagogical innovation ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.subject.other Active methodology ca
dc.title Estudi sobre els ambients d'aprenentatge i lliure circulació al segon cicle d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics