Música i emocions; dos conceptes clau per treballar a l'Educació Infantil a partir d'una proposta didàctica

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Vidal Cornell, Tania
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-10T06:46:14Z
dc.date.available 2023-10-10T06:46:14Z
dc.date.issued 2023-10-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161997
dc.description.abstract [cat] La música i l’educació emocional són dos conceptes clau i estretament lligats en els primers anys de vida dels infants i en el seu desenvolupament integral. Són molts els beneficis que aquests aporten a la seva vida si es comencen a introduir d’una forma constant, adequada i conscient a l’Educació Infantil. Mitjançant la música, es poden treballar diferents àrees d’una forma més dinàmica i significativa, ja que forma part del seu dia a dia, directa o indirectament. L’objectiu d’aquest treball és contextualitzar la importància de la música i de les emocions en l’etapa d’educació infantil i l’estreta relació que guarden ambdós conceptes, partint d’una proposta didàctica destinada a infants d’entre quatre i sis anys, a on interioritzin a través de la música el reconeixement, la gestió i la canalització de les seves pròpies emocions. ca
dc.description.abstract [eng] Music and emotional education are two clear and closely linked concepts in the first years of children's life and in their integral development. There are many benefits that they bring to their lives if they are introduced in a constant, adequate and conscious way in early childhood education. With music, different areas can be worked in a more dynamic and meaningful way, since it is part of their daily life, directly or undirectly. The aim of this work is to contextualize the importance of music and emotions in early childhood education and the closely related concepts between them, part of a didactic proposal aimed at children between four and seven years old, to internalize through music the recognition, management and channeling of their own emotions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Propostes educatives ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Musical education ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other Educational proposals ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.title Música i emocions; dos conceptes clau per treballar a l'Educació Infantil a partir d'una proposta didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics