Anàlisi de la inclusió de l’alumnat amb discapacitat física i/o motora a l’IES Son Rullan

Show simple item record

dc.contributor.author Ensenyat-Méndez, Aina
dc.contributor.author Esteller-Cano, Àngels
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-01-18T15:44:22Z
dc.date.available 2024-01-18T15:44:22Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/163973
dc.description.abstract [spa] Encara que sempre ha existit la diversitat funcional, durant molts anys ha suposat la marginació o exclusió de les persones amb discapacitat. Al llarg dels anys han aparegut diferents models per entendre-la. Els models actuals, el de l’autonomia personal i de la diversitat funcional, posen el focus en l’entorn de l’individu més que en les seves característiques personals (Bonilla, 2019). Aquesta evolució també s’ha donat en l’àmbit educatiu, acompanyada d’una sèrie de fites legislatives que han permès garantir que les persones amb discapacitat puguin gaudir de les mateixes oportunitats que la resta. Actualment, la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la que es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació (LOMLOE), deixa d’incloure tot l’alumnat amb discapacitat dins la categoria de necessitats educatives especials (NEE), reservant-la sols per a aquells que trobin barreres que els suposin la necessitat de suports i atencions específiques. es
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 498 es
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other inclusió educativa ca
dc.subject.other discapacitat física i motora ca
dc.subject.other accessibilitat ca
dc.subject.other formació docent ca
dc.subject.other centre ordinari ca
dc.subject.other inclusión educativa es
dc.subject.other discapacidad física y motora es
dc.subject.other accesibilidad es
dc.subject.other formación docente es
dc.subject.other centro ordinario es
dc.subject.other educational inclusion en
dc.subject.other physical and motor disability en
dc.subject.other accessibility en
dc.subject.other teacher training en
dc.subject.other ordinary center en
dc.title Anàlisi de la inclusió de l’alumnat amb discapacitat física i/o motora a l’IES Son Rullan es
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics