Les instal·lacions artístiques: una proposta d'aprenentatge en el segon cicle d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Pastor Triay, Margarita
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-25T10:46:49Z
dc.date.available 2024-06-25T10:46:49Z
dc.date.issued 2024-06-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165779
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de fi de grau utilitzarem les instal·lacions artístiques dins les aules de segon cicle d’Educació Infantil com a recurs d’aprenentatge. Les utilitzarem des d’una perspectiva global i utilitzant el joc com a eix vertebrador per experimentar i interactuar amb l’espai i els companys. En el marc teòric abordarem el concepte d’instal·lació, el seu origen i característiques en el món de l’art. Veurem com es pot relacionar amb el currículum, i com estructurem l’espai perquè artísticament cridi l’atenció als infants, igual que veurem quins són els materials emprats. En el marc empíric farem unes propostes didàctiques i la seva posada en pràctica en infants de 3-6 anys, més exactament a l’aula de P4 anys (3-4 anys). Per tant, també veurem quina ha estat la intervenció realitzada per la mestra i la practicant, jo, en el CEIP Guillem Ballester i Cerdó. ca
dc.description.abstract [eng] In this final degree work we will use as a learning resource the artistic installations within the classrooms of the second cycle of Early Childhood Education. We will use them from a global perspective and using the game as a backbone to experiment and interact with space and companions. In the theoretical framework we will address the concept of installation, its origin and characteristics in the art world. We will see how it can be related to the curriculum, and how we structure the space so that it artistically attracts the attention of children, as well as we will see which the material are used. In the empirical framework we will make some didactic proposals and their implementation in children of 3-6 years, more exactly to the classroom of P4 years (3-4 years). Therefore, we will also see what the intervention has been made by the teacher and the practitioner, I, at CEIP Guillem Ballester I Cerdó. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 623 - Enginyeria militar ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Instal·lacions artístiques ca
dc.subject.other Educació artística ca
dc.subject.other Espais ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Art installations ca
dc.subject.other Art education ca
dc.subject.other Place ca
dc.subject.other Play ca
dc.subject.other Curriculum ca
dc.title Les instal·lacions artístiques: una proposta d'aprenentatge en el segon cicle d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics