El contacte sensorial amb l'entorn: una proposta didàctica

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Moll Salvà, Rosa Maria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-27T11:12:33Z
dc.date.available 2024-06-27T11:12:33Z
dc.date.issued 2024-06-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165791
dc.description.abstract [cat] El desenvolupament a través dels sentits ocupa una gran part en l’Educació Infantil, és per això, que en aquest treball de fi de grau, em vull centrar en l’educació sensorial a través del joc que es duu a terme en aquesta etapa i les diferents maneres de proposar-lo. És important que es creïn propostes d’estimulació sensorial a partir de l’experimentació referides a tots els sentits. D’aquesta manera, es desenvolupen grans capacitats i es treballen diferents continguts a part dels sentits. Per poder aprofundir i fer una recerca sobre el joc sensorial, he decidit dividir el treball en dues parts. La primera part està destinada a una recerca bibliogràfica, és la part teòrica. En aquesta part em documentaré primerament sobre el joc, el seu concepte, l’evolució, les diferents classificacions i característiques i els beneficis que aporta; també em centraré amb el joc sensorial i els seus criteris. En canvi, la segona part serà d’anàlisi i reflexió; em centraré en el joc sensorial i la proposta d’«El Taller» que es duu a terme a El Martinet, el centre on he realitzat el meu Pràcticum II i incidiré en aspectes com el rol docent, quins materials o propostes presentar i finalment, com és l’avaluació d’aquest tipus de joc. ca
dc.description.abstract [eng] Development through the senses occupies a large part in Early Childhood Education, that is why, in this thesis, I want to focus on the sensory play that takes place at this stage and the different ways to propose it. It is important to create proposals for sensory stimulation based on experimentation referring to all the senses. In this way, great capacities are developed and different contents apart from the senses are worked on. In order to go deeper and do research on sensory play, I have decided to divide the work into two parts. The first part is devoted to bibliographic research, it is the theoretical part. In this part, I will first of all document the concept of game, evolution, the different classifications and characteristics and the benefits it brings; I will also focus on sensory play and its criteria. Instead, the second part will be analysis and reflection; I will focus on sensory play and the proposal for 'El Taller' that is being carried out in El Martinet, the centre where I did my Practicum II and I will focus on aspects such as the teaching role, which materials or proposals to present and finally, how is the evaluation of this type of game. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Experimentació ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Desenvolupament ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Espais ca
dc.subject.other Experimentation ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Development ca
dc.subject.other Game ca
dc.subject.other Spaces ca
dc.title El contacte sensorial amb l'entorn: una proposta didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics