No és màgia, és ciència. introducció del pensament científic a través dels tallers d’experimentació a l'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme ca
dc.contributor.author Serra Pons
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-05T07:32:59Z
dc.date.available 2024-09-05T07:32:59Z
dc.date.issued 2024-09-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166013
dc.description.abstract [cat] La ciència està present en el dia a dia de les persones, per això a través d’experiments, els quals s’introdueixen mitjançant la metodologia per tallers, es pretén iniciar el pensament científic als infants del segon cicle d’educació infantil per tal de treballar la formulació de preguntes i hipòtesis, per introduir-los a la preparació per a la vida. Així, a través de l’educació viva, l’aprenentatge significatiu, la manipulació, el joc i l’observació els infants atenen als seus interessos i aprenen, a més de continguts curriculars, a conviure, a reflexionar i a fomentar la seva creativitat. ca
dc.description.abstract [eng] Science is present in people's daily lives, so through experiments, which are introduced through the workshop methodology, the aim is to initiate scientific thinking in the children of the second cycle of early childhood education in order to work on the formulation of questions and hypotheses, to introduce them to the preparation for life. Thus, through living education, meaningful learning, manipulation, play and observation, children attend to their interests and learn, in addition to curricular content, to live together, to reflect and to foster their creativity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Experimentació ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Tallers ca
dc.subject.other Pensament científic ca
dc.subject.other Experimentation ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Wonderment ca
dc.subject.other Scientific thinking ca
dc.title No és màgia, és ciència. introducció del pensament científic a través dels tallers d’experimentació a l'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics