Descobrint la lògica a partir de material inespecífic reciclat

Show simple item record

dc.contributor Petro Balaguer, Ana Belén
dc.contributor.author Fernández Mayans, Noelia
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2017-10-30T12:56:36Z
dc.date.available 2017-10-30T12:56:36Z
dc.date.issued 2017-10-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2885
dc.description.abstract [cat]Anar descobrint el pensament lògic-matemàtic ens apropa a estructurar la ment, a raonar sobre tot allò que ens envolta i a interpretar el nostre món. Un món que anem descobrint des del nostre naixement i que analitzem, raonem, estructurem i interpretem a partir de les pròpies descobertes. Les nostres capacitats lògiques, s’aprenen, s’exerciten i es desenvolupen posant-les en pràctica, i és el dia a dia i les relacions amb el medi allò que ens ajuda a potenciar-les. És per tant, que la intervenció educativa a Infantil ha d’anar encaminada a fomentar les vivències i experiències dels infants, per potenciar l’adquisició de nous esquemes de coneixement. Uns esquemes que s’aniran forjant a partir del nivell de desenvolupament individual de cada infant, dels interessos i coneixements previs de cadascun dels nins i nines, i que finalitzaran amb la construcció de nous coneixements significatius, essent l’infant el protagonista del seu propi aprenentatge. Aquest document té com a objectiu principal l’elaboració d’un recull on es plasma tota la feina realitzada durant aquests mesos vers l’estudi del treball de na Maria Antònia Canals a l’àrea del raonament lògic-matemàtic i un dossier de propostes innovadores per treballar dita àrea a les nostres aules. ca
dc.description.abstract [eng]Discovering logical-mathematical thinking brings us closer to structure our mind, to be able to think about everything that surrounds us and to interpret our world. A world we discover from birth and that we analyse, argue, structure and interpret following our very own experiences. 3 Our logical capabilities are learned, exercised and developed, putting them into practice, and with day to day routine and a close relationship with our environment we help to enhance them. Therefore, educational intervention in Elementary Education must be in the path of promoting Children’s experience and expertise, to enhance their acquisition of new learning schemes. Such schemes will forge from each Children initial level of development, prior interests and knowledge of each boy and girl, and will end with the construction of significant new knowledge, being the child the star of his own learning. This paper aims at developing a project, tracing the work done during these months studying the work of Mª Antonia Canals in the area of logical-mathematical thinking and aims at creating a dossier of innovative proposals to work this area in our classrooms. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Descobrint la lògica a partir de material inespecífic reciclat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords pensament lògic-matemàtic ca
dc.subject.keywords capacitats lògiques ca
dc.subject.keywords pròpies descobertes ca
dc.subject.keywords infant-protagonista ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics