La construcció de la cultura de l’espai a l’escola El Martinet

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antònia
dc.contributor.author Estrades Bauzá, Aina
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2017-11-06T12:32:26Z
dc.date.available 2017-11-06T12:32:26Z
dc.date.issued 2017-11-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2939
dc.description.abstract [cat]Una determinada concepció de l’espai parla de quina imatge d’infant hi ha al darrera, però també parla del rol de l’adult, de la mirada envers l’aprenentatge, de com s’entén l’estètica o com s’entenen les relacions, entre moltes altres coses. A l’escola pública El Martinet, l’espai és considerat un element clau en l’educació dels infants. Per això, les mestres i els mestres d’aquesta escola, des dels seus inicis fins a l’actualitat, han anat construint una cultura de l’espai, basada en diferents autors i referents i a través d’un procés de transformació de la pròpia pràctica educativa. L’espai, per tant, també pot esdevenir un element de reflexió molt potent. Es creu que si s’observen quines relacions estableixen amb l’entorn les persones que l’habiten, es pot analitzar, reflexionar i millorar l’educació que s’ofereix als infants. A més, es considera que aquesta educació ha de ser conscient i coherent amb la imatge d’infància que es té. ca
dc.description.abstract [spa]A certain conception of space shows which image of childhood is behind, but also presents the role of adult, how to look towards learning, how beauty is understood, how relationships are understood, among other things. In the public school El Martinet, the space is considered a key element in children education. Therefore, the teachers of this school, from its beginnings to the present, have built a culture of space, based on different authors and references and through a process of transforming the educational practice itself. Therefore the space can become a very powerful element of reflection. It is believed that if the relationships established with people who live around are observed, the education offered to children could be analysed, reflected and improved. In addition, it is considered that this education must be aware and consistent with the own image of childhood. ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title La construcció de la cultura de l’espai a l’escola El Martinet ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords arquitectura i pedagogia ca
dc.subject.keywords cultura de l’espai ca
dc.subject.keywords imatge d’infància ca
dc.subject.keywords filosofia educativa ca
dc.subject.keywords procés de transformació ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record