Desenvolupament de l'afecció en la primera infància i conseqüències en el rendiment escolar

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Felicó Marí, Ana
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2017-12-15T09:34:17Z
dc.date.available 2017-12-15T09:34:17Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3969
dc.description.abstract [cat] El següent document exposa la importància del vincle afectiu en la primera infància i com afecta aquest en el rendiment escolar. Per això, primer de tot es realitzarà una revisió històrica sobre diferents estudis de l’afecció, destacant sobretot la teoria de John Bowlby. Aquest text també reflecteix el valor de la formació del professorat i de com influeix aquest en el comportament i evolució dels nens dins les aules. A través de diversos estudis observarem com la influència de l’afecció pot repercutir en la vida intel·lectual, social, emocional... del infant. Per continuar, exposarem una sèrie d’estratègies i intervencions que ens poden ser útils en el dia a dia per a posar en pràctica com a docents. Aquestes pràctiques estaran destinades a afavorir un clima càlid dins l’aula i a aconseguir un desenvolupament integral en tot l’alumnat, a partir del treball amb les emocions. ca
dc.description.abstract [eng] The following document explains the importance of attachment in early childhood and how this affects school performance. The process will begin with a historical review of the different studies related to attachment, especially drawing attention to the theory of John Bowlby. This text also reflects the importance of teacher training and how it impacts in the behavior and evolution of the children in the classrooms. Through various studies we observe how the influence of attachment can have an affect intellectually, socially, emotionally... in the child’s life. To proceed, we will discuss a number of strategies and interventions that we can put into practice and that will be useful in the day to day practice as teachers. These practices are designed to favor a friendly climate in the classroom and to achieve an overall advancement in all students, this is achieved by working with emotions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Desenvolupament de l'afecció en la primera infància i conseqüències en el rendiment escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords teoria de l’afecció ca
dc.subject.keywords primera infància ca
dc.subject.keywords rendiment escolar ca
dc.subject.keywords formació professorat ca
dc.subject.keywords desenvolupament afectiu ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics