Les Intel·ligències Múltiples dins els ambients d'aprenentatge.

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antònia
dc.contributor.author Galmés Lliteras, Carme
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-01-29T13:08:42Z
dc.date.available 2018-01-29T13:08:42Z
dc.date.issued 2018-01-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4507
dc.description.abstract [cat]La teoria de les Intel·ligències Múltiples de Gardner explica que existeixen vuit intel·ligències i que aquestes es desenvolupen en major o menor mesura a cada individu. Iindica que no és suficient mesurar la capacitat de les persones només amb els àmbits lingüístics i matemàtics com s’ha fet tradicionalment sinó que s’ha d’atendre i respectar aquestes potencialitats individuals per aconseguir una atenció a la diversitat des de la inclusió i des d’un punt de vista positiu. En l’actualitat ens trobam amb una metodologia educativa d’avantguarda basada amb els ambients preparats d’aprenentatge. L’infant, amb la necessitat innata per aprendre ha de tenir la llibertat per explorar, manipular, moure’s, observar, etc. partint dels seus interessos, necessitats individuals i respectant els ritmes propis, en definitiva que sigui el vertader protagonista del seu aprenentatge. Aquest treball de final de grau pretén demostrar que la metodologia dels ambients preparats d’aprenentatge, que possibiliten el treball autònom, lliure i per tant natural i voluntari de tots els infants, dona resposta a les diverses intel·ligències de cada infant, potenciant les capacitats més destacades i partint d’aquestes per treballar també les altres.
dc.description.abstract [eng]According to Gardner’s theory of Multiple Intelligences, humans have eight intelligences and these are developed to a greater or lesser extent to each individual. He defense is not enough focus only on linguistic and logical-mathematical abilities as it has been done traditionally. It’s important respect and promote these individual potentialities to get attention to diversity. Currently, we have an avant-garde educational methodology: learning environments. Child have an inherent need to learn. So he has to have the liberty to explore, manipulate, observe, etc. according to his interest and respect his learning speed. That is, the child like the protagonist in the learning process. This dissertation want to demonstrate that learning environments (defense autonomous work, free and of course natural) is a good way to respect multiple intelligences.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Les Intel·ligències Múltiples dins els ambients d'aprenentatge. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Intel·ligències múltiples, ambients d'aprenentatge, inclusió ca
dc.subject.keywords Ambients d'aprenentatge
dc.subject.keywords Inclusió


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics