dc.contributor |
López Penadés, Raül |
|
dc.contributor.author |
Luque Mut, Sandra
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-30T07:51:46Z |
|
dc.date.available |
2018-01-30T07:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/4516 |
|
dc.description.abstract |
[cat]“Coneix a l’infant inquiet i desatent” és un estudi de caràcter empíric, on queda reflectida la
realitat teòrica i l’experimentació o observació d’un cas detallat i analitzat de TDA-H. El TDAH
és un trastorn caracteritzat pel dèficit d’atenció, la impulsivitat, la hiperactivitat i possibles
trastorns associats. La finalitat d’aquest anàlisi és saber quines senyals d’alarma podem
detectar, quin procediment i/o procés hem de seguir, amb quins professionals hem de treballar
a l’hora de realitzar el diagnòstic i, descobrir quines estratègies i/o intervencions es poden fer
en aquests casos. Per a la realització d’aquest, la metodologia seguida han estat entrevistes a
distints agents, qüestionaris i l’informe psicopedagògic emplenat per l’Orientadora. Per
concloure, s’ha realitzat un anàlisi detallat i acurat dels resultats aconseguits amb l’objectiu de
reafirmar les evidències observades. |
|
dc.description.abstract |
[eng]Meet the restless and inattentive infant is an empirical study trying to exemplify the theoretical
reality and experimentation or observation of a detailed and analyzed case of ADHD. This is a
disorder characterized by attention-deficit, impulsivity, hyperactivity and other related
problems. The finality of this analysis is to know which warning signs are to be detected, which
procedure and/or process is to be followed, with which professionals should we work when it
comes to carry out the diagnostic and to discover which strategies and/or procedure can be made
in these cases. The methodology followed to complete this study has been interviews to
different agents, surveys and the psycho-pedagogical report realized by the school coach. To
conclude, a detailed and accurate analysis from the results got has been made with the only
objective of reaffirming the evidences observed. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Coneix a l'infant inquiet i desatent: Estudi del TDA-H a l'aula d'infantil. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
TDA-H |
ca |
dc.subject.keywords |
ADHD |
|
dc.subject.keywords |
Transtorn per dèficit d'atenció |
|
dc.subject.keywords |
Hiperactivitat |
|
dc.subject.keywords |
Detecció |
|
dc.subject.keywords |
Necessitats educatives especials |
|