Coneix a l'infant inquiet i desatent: Estudi del TDA-H a l'aula d'infantil.

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Luque Mut, Sandra
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-01-30T07:51:46Z
dc.date.available 2018-01-30T07:51:46Z
dc.date.issued 2018-01-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4516
dc.description.abstract [cat]“Coneix a l’infant inquiet i desatent” és un estudi de caràcter empíric, on queda reflectida la realitat teòrica i l’experimentació o observació d’un cas detallat i analitzat de TDA-H. El TDAH és un trastorn caracteritzat pel dèficit d’atenció, la impulsivitat, la hiperactivitat i possibles trastorns associats. La finalitat d’aquest anàlisi és saber quines senyals d’alarma podem detectar, quin procediment i/o procés hem de seguir, amb quins professionals hem de treballar a l’hora de realitzar el diagnòstic i, descobrir quines estratègies i/o intervencions es poden fer en aquests casos. Per a la realització d’aquest, la metodologia seguida han estat entrevistes a distints agents, qüestionaris i l’informe psicopedagògic emplenat per l’Orientadora. Per concloure, s’ha realitzat un anàlisi detallat i acurat dels resultats aconseguits amb l’objectiu de reafirmar les evidències observades.
dc.description.abstract [eng]Meet the restless and inattentive infant is an empirical study trying to exemplify the theoretical reality and experimentation or observation of a detailed and analyzed case of ADHD. This is a disorder characterized by attention-deficit, impulsivity, hyperactivity and other related problems. The finality of this analysis is to know which warning signs are to be detected, which procedure and/or process is to be followed, with which professionals should we work when it comes to carry out the diagnostic and to discover which strategies and/or procedure can be made in these cases. The methodology followed to complete this study has been interviews to different agents, surveys and the psycho-pedagogical report realized by the school coach. To conclude, a detailed and accurate analysis from the results got has been made with the only objective of reaffirming the evidences observed.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Coneix a l'infant inquiet i desatent: Estudi del TDA-H a l'aula d'infantil. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords TDA-H ca
dc.subject.keywords ADHD
dc.subject.keywords Transtorn per dèficit d'atenció
dc.subject.keywords Hiperactivitat
dc.subject.keywords Detecció
dc.subject.keywords Necessitats educatives especials


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics