Evolució de l'estudi de la neurobiologia de les emocions i aplicacions a Educació Infantil.

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author López Bacigalupe, Clara
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-01-31T12:16:13Z
dc.date.available 2018-01-31T12:16:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4596
dc.description.abstract [cat]RESUM: La neurobiologia de cada vegada més està agafant força a les nostres aules, és per aquest motiu que cal prestar importància a la historia que duu des de l‟Antiguitat grega fins al segle XXI. La rellevància d‟aquesta nova ciència vista des de les aules d‟Infantil, ens fa plantejar-nos nous reptes educatius, una nova manera d‟establir aprenentatges significatius i una nova visió pels docents sobre com aprenen els nostres alumnes des del punt de vista neuronal. L‟aplicació de noves metodologies educatives basades en una neuroeducació fan que es creïn nous projectes i reptes que provoquen una nova concepció de les aules i els alumnes. A més l‟aplicació a Educació Infantil d‟aprenentatges emocionals basats en neurociència amplia la capacitat dels alumnes per poder aprendre d‟una manera més completa, més significativa, i més feliç.
dc.description.abstract [eng] Neurobiology is becoming more present in our classrooms and for that reason we must pay attention to the history that goes from ancient Greece until the XXI century. The importance of this new science, seen from the point of view of early education classrooms, requires considering new educational goals, a new way to establish meaningful learning, and a new teachers' vision about the way our students learn from a neural point of view. Applying new educational methodologies based on the neuroeducation calls for new projects and challenges that trigger new way of thinking of the classrooms and students. In addition, applying Neuroscience to early childhood education broadens the students capacity to learn in a more significant, complete, and happier way.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Evolució de l'estudi de la neurobiologia de les emocions i aplicacions a Educació Infantil. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Emocions ca
dc.subject.keywords Neurobiologia
dc.subject.keywords Educació infantil
dc.subject.keywords Història
dc.subject.keywords Neuroeducació


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics