Recently added
Login
Home
→
Treballs dels estudiants
→
TFG
→
Facultat d'Educació
→
Educació Infantil (GEI2)
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Educació Infantil (GEI2): Recent submissions
Now showing items 321-340 of 752
Previous Page
Next Page
Ayúdame a mirar: El rol del y de la docente sensible e inclusivo/a en la cotidianidad del aula de educación infantil
Frau Nieto, María del Carmen
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
L’assignatura d’Organització i Gestió Educativa: anàlisi i comparativa de les universitats públiques
Torrens Calvo, Aina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Desenvolupament i adquisició del llenguatge en l’etapa 0-6 anys. Necessitats educatives en el procés i recursos útils per cobrir-les
Cañellas Ballesteros, Maria del Mar
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
La inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives especials associades al TEA al segon cicle d’Educació Infantil
Mesquida Madrid, Marina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
La inclusión del alumnado diagnosticado de TEA en Educación Infantil: aspectos comunicativos
García Torres, Laura
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Neuroarquitectura. Influència dels espais en els aprenentatges
Ruiz González, Cristina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Buscant noves maneres de conviure. L’educador art-sinergista
Nicolau Galmés, Jaume
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
L’ambient de música com espai d’aprenentatge en Educació Infantil
Cordonié Román, Raquel
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
La música com a eina per potenciar el vincle entre els diferents membres de la comunitat educativa
Sánchez-Monge Montané, Aina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Creation of a bilingual kindergarten: “Roots and wings”
Gelabert Sampol, Margarita
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Cómo trabajar el cuerpo, la mente y el movimiento en Educación Infantil. El movimiento imaginado, la práctica psicomotriz de Aucouturier y el método de Dalcroze
Quesada Márquez, Rocío
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Desenvolupament psicomotor a través del moviment lliure. Acompanyant l’infant de 0-3 anys
Margarit Tomàs, Laura
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Aproximació a les relacions famílies-escola a través d’una revisió i investigació bibliogràfica
López Calvillo, Evelina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
La relació entre els reflexos primitius no inhibits i el correcte desenvolupament psicomotor
Gelabert Clar, Maria del Mar
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Beneficis de la psicomotricitat per a un infant amb trastorn de l’espectre autista (TEA)
Franco Martorell, Marta
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Els jocs de construcció dins la Pràctica Psicomotriu d’Aucouturier
Cabrer Servera, Bàrbara
(
Universitat de les Illes Balears
,
2020
)
Inclusión del alumnado con Trastorno del Espectro Autista mediante la actividad física en la etapa de Educación Infantil
Latorre Sánchez, María Cristina
(
Universitat de les Illes Balears
,
2019
)
Mindfulness y el Kung fu. Gestión de las emociones y consciencia corporal mediante el juego en el aula de educación infantil (5-6 años)
Díaz Corchete, Nerea
(
Universitat de les Illes Balears
,
2019
)
Identificació de les emocions en alumnes amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a Educació Infantil
Carbonell Florit, Marta
(
Universitat de les Illes Balears
,
2019
)
Expresión corporal y la danza. Una propuesta para fomentar el movimiento creativo en el aula en la etapa infantil
Muñoz Sánchez, Diana
(
Universitat de les Illes Balears
,
2019
)
Now showing items 321-340 of 752
Previous Page
Next Page
Search Repository
Search Repository
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Repository
Communities & Collections
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
This Collection
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
My Account
Login